Jak przetwarzamy dane osobowe naszych subskrybentów? (newsletter)

Polityka prywatności

  1. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy dane osobowe?

Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celach otrzymywania informacji handlowych oraz 398 Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U.2024 poz.1221)

Dane osobowe będą przetwarzane poza europejskim obszarem gospodarczym (w tym do USA) ze względu na obsługę hostingu naszego dostawcy usług. Transfer ten jest oparty o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa przetwarzania i tego transferu znajdą Państwu tu oraz tu.

  1. Kto będzie miał dostęp do danych osobowych?

Dane osobowe mogą być ujawniane przez nas podmiotom zapewniającym nam: obsługę techniczną i informatyczną wysyłki newsletter, obsługę  prawną, ochrony danych, (usługi hostingu, utrzymania i serwisu systemów informatycznych), obsługę prowadzenia kampanii reklamowych, eventów, etc.

  1. Jak długo dane będą przetwarzane?

Dane osobowe będą przetwarzane do chwili wycofania zgody lub zgłoszenia sprzeciwu.

  1. Jakie przysługują mi prawa?

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługiwać będą następujące uprawnienia na zasadach określonych w RODO:

  • Prawo dostępu do danych osobowych (w tym uzyskania ich kopii) – art. 15 RODO
  • Prawo do sprostowania, zaktualizowania danych – art. 16 RODO
  • Prawdo do usunięcia danych – bycia zapomnianą/zapomnianym – art. 17 RODO
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – art. 18 RODO
  • Prawdo do przenoszenia danych (w miarę możliwości technicznych Administratora) – art. 20 RODO
  • Prawdo do wniesienia sprzeciwu – art. 21 RODO
  • Prawo do wycofania zgody – art. 7 ust. 3 RODO; informujmy, iż wycofanie zgody nie wpływa na zgodność przetwarzania przed jej wycofaniem
  • Prawo złożenia skargi do Organu Nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2 – art. 77 RODO
  1. Czy muszę podać moje dane?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, w przypadku ich niepodania, nie będziemy mogli wysłać newsletteru.

Dlaczego warto wybrać Alstor

Doświadczenie i kompetencje Alstor

Doświadczenie i kompetencje

Alstor ma ponad 30-letnią historię, jest jedną z najdłużej działających na polskim rynku IT firm. Nasz zespół to zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak również ludzie młodzi, którzy wnoszą do naszych działań entuzjazm i nowe spojrzenie na rzeczywistość biznesową. W 2019 roku po raz kolejny udało nam się wejść do grona 5 najwyżej ocenianych przez resellerów dystrybutorów typu VAD.

Produkty od renomowanych producentów

Produkty od renomowanych producentów

Gdy bierzemy pod uwagę wprowadzenie do oferty nowych produktów, najważniejszym kryterium wyboru jest jakość. Dlatego w naszym portfolio znajdą Państwo wyłącznie „towary z najwyższej półki” pochodzące od renomowanych dostawców i posiadające wszelkie certyfikaty wymagane na polskim rynku.

Wsparcie na etapie planowania i wdrożenia

Wsparcie na etapie planowania i wdrożenia

W zakresie profesjonalnych rozwiązań nasz zespół świadczy usługi doradcze i wdrożeniowe, na zlecenie Partnera również dla Klientów końcowych. Odbiorcom ze specjalistycznych rynków (takich jak medycyna, monitoring czy poligrafia) nie tylko proponujemy odpowiednie produkty, ale również udostępniamy je do testów, co gwarantuje pełną kompatybilność z istniejącą infrastrukturą.

Serwis Alstor z certyfikatem ISO

Serwis z certyfikatem ISO

Priorytetowym celem naszej firmy jest spełnianie oczekiwań i wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi, również w zakresie serwisu wyrobów sprzedawanych przez Alstor. Dlatego w 2012 Dział Serwisu firmy Alstor wprowadził i stosuje system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2015 oraz ISO 13485:2016.

© Alstor sp. z o.o. 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone. Znaki towarowe, informacje, nazwy lub logo są własnością ich prawnych właścicieli.