ZKR wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby poprawić komunikację między pacjentami i personelem medycznym, zwiększyć efektywność pracy lekarzy i pielęgniarek oraz polepszyć jakość opieki. Rozwiązania tej marki działają w 800 lokalizacjach w 40 różnych krajach, gdzie obsłużyły już 45 milionów pacjentów.
ZKR wykorzystuje najnowsze osiągnięcia technologiczne, aby poprawić komunikację między pacjentami i personelem medycznym, zwiększyć efektywność pracy lekarzy i pielęgniarek oraz polepszyć jakość opieki.
Serie ZKR Infinity, Comfort i Versatile to systemy IP z okablowaniem strukturalnym umożliwiające szczegółowe monitorowanie usterek urządzeń. Dla różnych rodzajów awarii stosuje się różne rodzaje powiadomień, np. dla utraty zasilania, utraty połączenia czy poważnej usterki. Ponadto system może automatycznie aktualizować przez sieć oprogramowanie wszystkich komponentów.
Junior Product Manager
Obrazowanie specjalistyczne, Medycyna
Key Account Manager
Obrazowanie specjalistyczne
Serie ZKR Infinity, Comfort i Versatile to systemy IP z okablowaniem strukturalnym umożliwiające szczegółowe monitorowanie usterek urządzeń. Dla różnych rodzajów awarii stosuje się różne rodzaje powiadomień, np. dla utraty zasilania, utraty połączenia czy poważnej usterki. Ponadto system może automatycznie aktualizować przez sieć oprogramowanie wszystkich komponentów
Integracja oprogramowania polega na łączeniu danych z wielu różnych źródeł, zazwyczaj pod kątem analizy, analityki biznesowej bądź raportowania. ZKR idzie o krok dalej i działa jako oprogramowanie pośredniczące (middleware), czyli pomost między różnymi programami. Możliwa jest integracja z rozwiązaniami takimi, jak:
Terminale salowe wyposażone są w ekran dotykowy z intuicyjnym w obsłudze menu oraz wyraźnymi oznaczeniami statusu połączeń i aktywnych wezwań. Menu terminala można skonfigurować w zależności od potrzeb danej placówki.
Korzystając z terminali salowych ZKR, można nawiązywać połączenia z innymi oddziałami szpitala (np. w celu konsultacji), stosować spersonalizowane rodzaje wezwań oraz
obsługiwać różne konfiguracje ściennych przycisków wywoławczych, rączek awaryjnych itp.
System ZKR bez problemu dopasuje się do Twoich wymagań. Elastyczne oprogramowanie odpowiada na potrzeby użytkowników dzięki inteligentnemu przekierowywaniu połączeń.
Wezwania i alarmy powinni odbierać wyłącznie wskazani członkowie personelu medycznego. Ogranicza to zmęczenie lekarzy i pielęgniarek, a także ułatwia zarządzanie najcenniejszym zasobem: czasem.
System ZKR jest skalowalny i modułowy, dzięki czemu może rozwijać się razem ze szpitalem. Modernizacja placówki nie wymaga więc pozbywania się ani ponownego instalowania posiadanych już komponentów.
Aby zapewnić ciągłość opieki, oferujemy serwer z pełnym backupem i możliwością wymiany na gorąco (hot swap).
Rozwiązania ZKR działają w oparciu o jeden serwer z przyjaznym w obsłudze interfejsem opartym na przeglądarce, który pozwala monitorować jakiego typu wezwania zgłoszono, kiedy i którzy członkowie personelu na nie odpowiedzieli. ZKR współpracuje również z mobilną aplikacją MCW pozwalającą sprawdzić, kiedy członkowie personelu otrzymali i odczytali wiadomości, kiedy odrzucili połączenia itd.
Wszystkie urządzenia ZKR umożliwiają wykonywanie połączeń głosowych między salą i salą, dyżurką i dyżurką, salą i dyżurką, słuchawką pacjenta i dyżurką, a także między mobilną aplikacją MCW i dowolnym urządzeniem VoIP podłączonym do systemu. Na życzenie placówki wszystkie wykonywane rozmowy mogą być zapisywane na centralnym serwerze ZKR, aby można było je odsłuchać w dowolnym momencie.
Architekturę systemu ZKR zaprojektowano tak, aby była dostępna przez minimum 99,95% czasu. Dzięki w pełni strukturalnemu okablowaniu awaria jednego urządzenia lub kabla nie ma wpływu na pozostałe urządzenia. W przypadku awarii terminala pielęgniarskiego wszystkie połączenia zostaną automatycznie przekierowane do innego
terminala określonego w systemie, aby zapewnić ciągłość pracy.
Lokalny serwer ZKR przechowuje wszystkie dzienniki systemowe i automatycznie tworzy kopie zapasowe. Osoby upoważnione mogą monitorować je z poziomu interfejsu opartego na przeglądarce, otwartego na dowolnym komputerze w sieci. Dzienniki można również wyeksportować do arkusza kalkulacyjnego lub wydrukować.
ZKR składa się z łatwych do serwisowania modułów. System obsługujący 10 łóżek można z łatwością przeskalować do obsługi 10 tysięcy łóżek, jest to więc wyjątkowo przyszłościowe rozwiązanie.
Wszystkie urządzenia będące częścią systemu automatycznie wykrywają usterki w ciągu 30 sekund. Następnie generują powiadomienia o awarii i wysyłają je do wyznaczonego
personelu technicznego. Dzięki temu kluczowe informacje natychmiast trafiają do odpowiednich osób.
Interfejs serwera oparty na przeglądarce daje dostęp do ustawień i rejestru zdarzeń z dowolnego miejsca w sieci szpitalnej.
Przeglądarkę otwiera się na komputerze podłączonym do tej samej sieci, co serwer. Następnie należy wpisać adres IP serwera. Po zalogowaniu personel techniczny może definiować pomieszczenia i zespoły, nie przerywając pracy systemu.
Administrator szpitala może filtrować i przeglądać rejestr połączeń zawierający wszystkie potrzebne dane, takie jak rodzaj połączenia, godzina jego wykonania, odpowiedź pielęgniarki oraz czas, który upłynął od wezwania pielęgniarki do jej pojawienia się. Dzięki systemowi opartemu na technologii RFID oraz kartom z identyfikacją BLE można łatwo sprawdzić, które pielęgniarki odpowiadają na najwięcej wezwań i jak spędzają czas. Wszystkie dane wyświetlają się w postaci łatwych do odczytania graficznych raportów, co pomaga szpitalom w zarządzaniu posiadanymi zasobami.
W przypadku aktualizacji oprogramowania lub zmiany konfiguracji w systemie producent zapewnia szpitalowi pomoc dzięki zdalnemu połączeniu z serwerem. Dzięki temu nie trzeba tracić czasu i pieniędzy na wsparcie serwisowe.
Od ponad 30 lat pracujemy na to aby być najlepszym dystrybutorem z wartością dodaną na rynku. Specjalizujemy się w sprzedaży kilku grup produktów, oferujemy nie tylko same rozwiązania, ale i szereg usług, poczynając od wdrożeń, a kończąc na serwisie.