Procedura reklamacji

Serwis i wsparcie techniczne

Jak przebiega procedura reklamacji
RMA - krok 1
1. Sprawdź w Tabeli okresów gwarancji i rękojmi, gdzie należy reklamować dany produkt (w Alstor czy w autoryzowanym serwisie producenta). Jeśli punktem zgłoszenia jest Alstor, należy przejść do punktu 2.
RMA - krok 2
2. Wypełnij formularz Zgłoszenia RMA.
RMA - krok 3
3. Po otrzymaniu mailem numeru RMA, należy wysłać dobrze zabezpieczone urządzenie na adres serwisu Alstor.
Uwagi
  1. Numer RMA jest ważny dwa tygodnie od nadania! Po tym okresie należy wypełnić ponownie zgłoszenie, w celu uzyskania nowego numeru RMA.
  2. Dostarczane do serwisu Alstor urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
  3. Sposób obsługi reklamacji w Alstor jest zależny od rodzaju reklamowanego towaru. Szczegółowe informacje na ten temat znaleźć można na podstronach Gwarancja i rękojmia oraz Tabela okresów gwarancji i rękojmi.
  4. Prowadzimy serwis towarów, które nie objęte są naszą gwarancją lub rękojmią. W takim przypadku urządzenie można także do nas wysyłać, ale również po wcześniejszym zgłoszeniu i otrzymaniu numeru RMA.

Dlaczego warto wybrać Alstor

Doświadczenie i kompetencje Alstor

Doświadczenie i kompetencje

Alstor ma ponad 30-letnią historię, jest jedną z najdłużej działających na polskim rynku IT firm. Nasz zespół to zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak również ludzie młodzi, którzy wnoszą do naszych działań entuzjazm i nowe spojrzenie na rzeczywistość biznesową. W 2019 roku po raz kolejny udało nam się wejść do grona 5 najwyżej ocenianych przez resellerów dystrybutorów typu VAD.

Produkty od renomowanych producentów

Produkty od renomowanych producentów

Gdy bierzemy pod uwagę wprowadzenie do oferty nowych produktów, najważniejszym kryterium wyboru jest jakość. Dlatego w naszym portfolio znajdą Państwo wyłącznie „towary z najwyższej półki” pochodzące od renomowanych dostawców i posiadające wszelkie certyfikaty wymagane na polskim rynku.

Wsparcie na etapie planowania i wdrożenia

Wsparcie na etapie planowania i wdrożenia

W zakresie profesjonalnych rozwiązań nasz zespół świadczy usługi doradcze i wdrożeniowe, na zlecenie Partnera również dla Klientów końcowych. Odbiorcom ze specjalistycznych rynków (takich jak medycyna, monitoring czy poligrafia) nie tylko proponujemy odpowiednie produkty, ale również udostępniamy je do testów, co gwarantuje pełną kompatybilność z istniejącą infrastrukturą.

Serwis Alstor z certyfikatem ISO

Serwis z certyfikatem ISO

Priorytetowym celem naszej firmy jest spełnianie oczekiwań i wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi, również w zakresie serwisu wyrobów sprzedawanych przez Alstor. Dlatego w 2012 Dział Serwisu firmy Alstor wprowadził i stosuje system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2015 oraz ISO 13485:2016.

© Alstor sp.j. 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. Znaki towarowe, informacje, nazwy lub logo są własnością ich prawnych właścicieli.