Informacje ogólne

Jesteśmy dystrybutorem typu VAD (Value Added Distributor), oznacza to, że naszym partnerom oferujemy nie tylko obsługę sprzedaży, ale także pełen pakiet wsparcia posprzedażowego, jak i marketingowego.

Na pewno nie jesteśmy standardową firmą informatyczną, ani handlową. Nasz zespół to grono osób o różnorodnych umiejętnościach, zainteresowaniach i doświadczeniu. Ponieważ produkty, które sprzedajemy są bardzo różne i wymagają od nas różnego podejścia. Kluczowym słowem, które nas określa jest „elastyczność”. Każdemu z naszych vendorów i resellerów jesteśmy w stanie zapewnić wszystko, czego od nas oczekuje.

Doświadczenie

Większość naszych pracowników posiada wieloletnie doświadczenie na rynku informatycznym. Są tu osoby, które są związane z firmą od kilkunastu lat, świadczy to o stabilnej pozycji Alstor na rynku i dobrych relacjach wewnątrz firmy.

Wiedza

Nasz zespół to zarówno osoby z gruntowną wiedzą, ale również ludzie, którzy wnoszą „powiew świeżości”. Nie wymagamy, żeby każdy kto do nas przychodzi był profesjonalistą, wierzymy że nie ma wiedzy, której nie da się przyswoić.

Kreatywność

Lubimy wyzwania. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do zrealizowania. I nie są to puste hasła. Zdobywając kolejne dystrybucje, musieliśmy zawojować różne rynki poza branżą IT, ucząc się wszystkiego od podstaw. Dzięki naszej odwadze odkrywają się przed nami nowe perspektywy.

 

Budowa wizerunku sprzedawanych marek

Zespoły składające się z inżynierów, handlowców i specjalistów od marketingu wspomagają sprzedaż w zakresie promocji produktów. Jednym z naszych celów jest także wspieranie partnerów poprzez tworzenie zapotrzebowania na poszczególne rozwiązania u klientów końcowych. Realizujemy ten cel poprzez budowę wizerunku reprezentowanych przez nas marek przy wykorzystaniu narzędzi z zakresu marketingu internetowego i public relations, tworząc na ich potrzeby dedykowane materiały. Nasze produkty demonstrowane są na licznych wystawach, konferencjach i prezentacjach. Każdego roku można spotkać nas na setkach wydarzeń branżowych, adresowanych do różnych grup klientów: fotografów, grafików, nauczycieli, architektów i innych.

Bezpośrednie wsparcie dla Partnerów

Alstor swoim Partnerom, wśród których znajdują się największe sieci handlowe w Polsce, integratorzy rozwiązań IT, jak i wyspecjalizowane sklepy internetowe oferuje również bezpośrednie wsparcie. W zależności od indywidualnych potrzeb i profilu działalności proponujemy działania takie jak pomoc w prowadzeniu warsztatów, szkolenia techniczne, ale także aktywną promocję w social mediach, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. Udostępniane przez Alstor materiały marketingowe przygotowywane są przy zachowaniu pełnej spójności z aktualnymi wytycznymi SEO, zoptymalizowane pod Google SpeedPage, jak i w zgodzie z najnowszymi trendami w kreacjach wizualnych. Nasi partnerzy mogą skorzystać ze wsparcia w przygotowaniu kampanii remarketingowych czy produktowych kampanii w wyszukiwarkach.W przypadku złożonych rozwiązań, jakimi są systemy medyczne nie tylko pomagamy wybrać odpowiednie produkty, ale również oferujemy prace wdrożeniowe oraz wsparcie po sprzedaży. We własnym zakresie realizujemy obsługę serwisową większości produktów z naszego portfolio. Nasz serwis posiada certyfikat ISO, co świadczy o wysokich standardach obsługi i kwalifikacjach naszych inżynierów.

 

Nasze zaangażowanie doceniają resellerzy – w 2020 roku Alstor po raz kolejny znalazł się w gronie pięciu czołowych dystrybutorów z wartością dodaną dzięki głosom czytelników branżowego pisma Computer Reseller News Polska.

Skupiamy się na produktach z kilku wybranych dziedzin, każdą z nich obsługuje dedykowany zespół składający się z handlowców, product managerów, wsparcia technicznego i marketingu. Obecnie są to:

  • systemy wspierające diagnostykę medyczną oraz systemy obrazowania radiologicznego
  • systemy profesjonalnego obrazowania
  • produkty konsumenckie IT
  • rozwiązania dla integracji

Z powodzeniem łączymy różne cechy i wartości.

© Alstor sp. z o.o. 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone. Znaki towarowe, informacje, nazwy lub logo są własnością ich prawnych właścicieli.