Jesteśmy dystrybutorem typu VAD (Value Added Distributor), oznacza to, że naszym partnerom oferujemy nie tylko obsługę sprzedaży, ale także pełen pakiet wsparcia posprzedażowego, jak i marketingowego.
Na pewno nie jesteśmy standardową firmą informatyczną, ani handlową. Nasz zespół to grono osób o różnorodnych umiejętnościach, zainteresowaniach i doświadczeniu. Ponieważ produkty, które sprzedajemy są bardzo różne i wymagają od nas różnego podejścia. Kluczowym słowem, które nas określa jest „elastyczność”. Każdemu z naszych vendorów i resellerów jesteśmy w stanie zapewnić wszystko, czego od nas oczekuje.
DoświadczenieWiększość naszych pracowników posiada wieloletnie doświadczenie na rynku informatycznym. Są tu osoby, które są związane z firmą od kilkunastu lat, świadczy to o stabilnej pozycji Alstor na rynku i dobrych relacjach wewnątrz firmy. |
|
WiedzaNasz zespół to zarówno osoby z gruntowną wiedzą, ale również ludzie, którzy wnoszą „powiew świeżości”. Nie wymagamy, żeby każdy kto do nas przychodzi był profesjonalistą, wierzymy że nie ma wiedzy, której nie da się przyswoić. |
|
|
KreatywnośćLubimy wyzwania. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do zrealizowania. I nie są to puste hasła. Zdobywając kolejne dystrybucje, musieliśmy zawojować różne rynki poza branżą IT, ucząc się wszystkiego od podstaw. Dzięki naszej odwadze odkrywają się przed nami nowe perspektywy. |
Zespoły składające się z inżynierów, handlowców i specjalistów od marketingu wspomagają sprzedaż w zakresie promocji produktów. Jednym z naszych celów jest także wspieranie partnerów poprzez tworzenie zapotrzebowania na poszczególne rozwiązania u klientów końcowych. Realizujemy ten cel poprzez budowę wizerunku reprezentowanych przez nas marek przy wykorzystaniu narzędzi z zakresu marketingu internetowego i public relations, tworząc na ich potrzeby dedykowane materiały. Nasze produkty demonstrowane są na licznych wystawach, konferencjach i prezentacjach. Każdego roku można spotkać nas na setkach wydarzeń branżowych, adresowanych do różnych grup klientów: fotografów, grafików, nauczycieli, architektów i innych.
Alstor swoim Partnerom, wśród których znajdują się największe sieci handlowe w Polsce, integratorzy rozwiązań IT, jak i wyspecjalizowane sklepy internetowe oferuje również bezpośrednie wsparcie. W zależności od indywidualnych potrzeb i profilu działalności proponujemy działania takie jak pomoc w prowadzeniu warsztatów, szkolenia techniczne, ale także aktywną promocję w social mediach, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi. Udostępniane przez Alstor materiały marketingowe przygotowywane są przy zachowaniu pełnej spójności z aktualnymi wytycznymi SEO, zoptymalizowane pod Google SpeedPage, jak i w zgodzie z najnowszymi trendami w kreacjach wizualnych. Nasi partnerzy mogą skorzystać ze wsparcia w przygotowaniu kampanii remarketingowych czy produktowych kampanii w wyszukiwarkach.W przypadku złożonych rozwiązań, jakimi są systemy medyczne nie tylko pomagamy wybrać odpowiednie produkty, ale również oferujemy prace wdrożeniowe oraz wsparcie po sprzedaży. We własnym zakresie realizujemy obsługę serwisową większości produktów z naszego portfolio. Nasz serwis posiada certyfikat ISO, co świadczy o wysokich standardach obsługi i kwalifikacjach naszych inżynierów.
Skupiamy się na produktach z kilku wybranych dziedzin, każdą z nich obsługuje dedykowany zespół składający się z handlowców, product managerów, wsparcia technicznego i marketingu. Obecnie są to:
Z powodzeniem łączymy różne cechy i wartości.