Zasady przetwarzania danych osobowych osób biorących udział w webinarium

  1. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane osobowe?

Dane osobowe przetwarzane są w celu dobrowolnego wzięcia udziału w webinarium organizowanym przez Administratora danych.

  1. Kto będzie miał dostęp do Pani/Pana danych osobowych?

Dane osobowe mogą być ujawniane przez nas podmiotom zapewniającym nam: obsługę techniczną i informatyczną, prawną, ochrony danych, (usługi hostingu, utrzymania i serwisu systemów informatycznych), agencje marketingowe wspomagające nas w procesie, inne.

  1. Jak długo dane będą przetwarzane?

Dane będą przetwarzane przez okres 30 dni, który może zostać wydłużony w przypadku uzasadnionych roszczeń.

  1. Jakie przysługują mi prawa?

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługiwać będą następujące uprawnienia na zasadach określonych w RODO:

  • Prawo dostępu do danych osobowych (w tym uzyskania ich kopii) – art. 15 RODO
  • Prawo do sprostowania, zaktualizowania danych – art. 16 RODO
  • Prawdo do usunięcia danych – bycia zapomnianą/zapomnianym – art. 17 RODO
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych – art. 18 RODO
  • Prawdo do przenoszenia danych (w miarę możliwości technicznych Administratora) – art. 20 RODO
  • Prawdo do wniesienia sprzeciwu – art. 21 RODO
  • Prawo do wycofania zgody – art. 7 ust. 3 RODO; informujmy, iż wycofanie zgody nie wpływa na zgodność przetwarzania przed jej wycofaniem
  • Prawo złożenia skargi do Organu Nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2 – art. 77 RODO
  1. Czy muszę podać moje dane?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, w przypadku ich niepodania nie będzie możliwości wzięcia udziału w webinarium.

  1. Czy moje dane będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym?

Pani/Pana dane mogą być przetwarzane poza europejskim obszarem gospodarczym ze względu na wykorzystanie oprogramowania, którego serwery znajdują się, np. w USA, takie przetwarzanie odbywać się będzie na podstawie   art. 49 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda na udział w webinarium za pośrednictwem łącza internetowego z wykorzystaniem aplikacji typu ZOOM, TEAMS, STREAMYARD, GETRESPONSE itp.

Dlaczego warto wybrać Alstor

Doświadczenie i kompetencje Alstor

Doświadczenie i kompetencje

Alstor ma ponad 30-letnią historię, jest jedną z najdłużej działających na polskim rynku IT firm. Nasz zespół to zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak również ludzie młodzi, którzy wnoszą do naszych działań entuzjazm i nowe spojrzenie na rzeczywistość biznesową. W 2019 roku po raz kolejny udało nam się wejść do grona 5 najwyżej ocenianych przez resellerów dystrybutorów typu VAD.

Produkty od renomowanych producentów

Produkty od renomowanych producentów

Gdy bierzemy pod uwagę wprowadzenie do oferty nowych produktów, najważniejszym kryterium wyboru jest jakość. Dlatego w naszym portfolio znajdą Państwo wyłącznie „towary z najwyższej półki” pochodzące od renomowanych dostawców i posiadające wszelkie certyfikaty wymagane na polskim rynku.

Wsparcie na etapie planowania i wdrożenia

Wsparcie na etapie planowania i wdrożenia

W zakresie profesjonalnych rozwiązań nasz zespół świadczy usługi doradcze i wdrożeniowe, na zlecenie Partnera również dla Klientów końcowych. Odbiorcom ze specjalistycznych rynków (takich jak medycyna, monitoring czy poligrafia) nie tylko proponujemy odpowiednie produkty, ale również udostępniamy je do testów, co gwarantuje pełną kompatybilność z istniejącą infrastrukturą.

Serwis Alstor z certyfikatem ISO

Serwis z certyfikatem ISO

Priorytetowym celem naszej firmy jest spełnianie oczekiwań i wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi, również w zakresie serwisu wyrobów sprzedawanych przez Alstor. Dlatego w 2012 Dział Serwisu firmy Alstor wprowadził i stosuje system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001:2015 oraz ISO 13485:2016.

© Alstor sp. z o.o. 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone. Znaki towarowe, informacje, nazwy lub logo są własnością ich prawnych właścicieli.