Teraz, kupując jeden z tabletów serii Wacom Intuos lub Wacom One użytkownik może skorzystać z darmowej trzymiesięcznej wersji oprogramowania Collaboard, ExplainEverything, Kami, Limnu oraz Pear Deck. Aplikacje te oferują wspaniałe narzędzia do pracy z tablicą interaktywną, do wideotutoringu oraz pracy grupowej online. Warto spróbować, w jaki sposób można je kreatywnie wykorzystać podczas nauczania zdalnego – wystarczy zarejestrować swój produkt na platformie Wacom Desktop Center i pobrać dostępne aplikacje.
Od stuleci pióro jest jednym z najbardziej intuicyjnych i interaktywnych narzędzi. A teraz Wacom wprowadza moc pióra do cyfrowej edukacji. Dzięki pionierskiej technologii urządzenia te są wygodne i całkowicie naturalne w użytkowaniu. Pismo ręczne powraca z tryumfem do procesu uczenia się, co wzmacnia doświadczenia płynące z kształcenia i możliwości zapamiętywania informacji.
To naturalne, że cyfrowe pióra są niezbędne w przypadku tych przedmiotów szkolnych, które kładą duży nacisk na wykresy, wyliczenia i schematy. Zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mogą pisać, objaśniać wzory techniczne i matematyczne albo rysować różne abstrakcyjne kształty, np. na lekcjach biologii, geometrii czy chemii, wykorzystując naturalną i znajomą technikę, jaką jest pisanie piórem – takim jak pióro Wacom.
Precyzyjne i łatwe w użyciu pióra cyfrowe Wacom rewolucjonizują zdalne nauczanie – pozwalają nauczycielom i uczniom współpracować ze sobą w środowisku cyfrowym i robić na ekranach to, co zwykle robili na tablicy, nie wymagając przy tym zmiany sposobu pracy. Tablety piórkowe lub ekrany piórkowe Wacom umożliwiają nauczycielom przedstawienie złożonych procesów i idei w równie łatwy sposób, jak uczyniliby to w klasie, dzięki jednej z aplikacji edukacyjnych dostępnych w pakiecie z Wacom Intuos i Wacom One. Dodatkowo nauczyciele, którzy korzystają z ekranu piórkowego, np. Wacom One jako fizycznej i cyfrowej tablicy, mogą w tym samym czasie przedstawić koncepcje uczniom przebywającym w klasie, jak i uczniom, którzy łączą się z nimi zdalnie. To sprawia, że zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mogą się poczuć prawie normalnie – prawie tak, jakby znów byli w szkole, jakby znów byli razem.